آتليه عروسي | آتليه عروس و داماد آتليه عروسي | آتليه عروس و داماد .

آتليه عروسي | آتليه عروس و داماد

آتليه عكاسي عروس چيست

563653543hf

آتليه چيست

آتليه چيست:بسياري از مردم اين سوال رااز ما مي پرسند كه آتليه چيست؟ بنابر توضيحي كلي كه عرف است آتليه را متد يا روشي براي مدل سازي هنر مي دانند كه قبل از تاسيس آموزشگاهها و مدارس خصوصي هنر در قرون ۱۵تا ۱۹ رواج داشت . اين كلمه از زبان فرانسوي گرفته شده و به معناي استوديو هنرمند است . متدهاي آتليه ,آموزش شخصي را شامل مي شود كه در آن يك هنرمند (كه معمولا استادكار حرفه اي نقاشي بود)با گروه كوچكي از هنرجويان كار مي كرد و آنها را مرحله به مرحله تعليم مي داد. امروزه نيز آتليه هاي بسياري سرتاسر دنيا وجود دارند .آتليه عكاسي يك فضاي كاري جهت عكاسي است كه با فراهم آوردن نيازهاي اوليه عكاس ،فرآيند عكسبرداري را ساده و متمركز مي كند آتليه ممكن است خصوصي و يا متعلق به شركت خاصي باشد.يكي از مهم ترين اركان برنامه ريزي ،انتخاب آتليه عكس فيلم عروس است. اما به دليل عدم تجربه كافي ،شايد در انتخاب اتليه عروس دچار اشتباهاتي شويد كه ديگر قابل جبران نباشند و يا اينكه حداقل باعث شوند كه از نتيجه كار راضي نباشيد.
آتليه عكاسي عروس

آتليه عكاسي عروس و ايجاد بهترين و دل انگيزترين خاطره عروس و داماد

مراسم عروسي با همه تداركاتي كه براي آن ديده ايد و همه شيريني و لذتي كه براي شما دارد، بالاخره تمام مي شود و جز خاطره و ياد، چيزي به جا نمي ماند. عكس هاي عروسي جز بهترين خاطرات عروس و داماد ها مي باشد كه بعد از سال ها، ياد و خاطره آن روز بياد ماندني را براي شما تداعي مي كند بنابراين انتخاب آتليه حرفه اي و گرفتن عكس هاي زيبا، با كيفيت و مطلوب جز مهم ترين بخش هاي مراسم عروسي بايد قرار بگيرد. اما آتليه عكاسي عروس بايد داراي چه ويژگي هايي باشد و در انتخاب مكان مورد نظر جهت عكاسي چه نكاتي را بايد مد نظر قرار دهيم؟

آتليه عكاسي | آتليه عكاسي عروس | آتليه عكس عروس و داماد

آتليه عكاسي يا همان استوديو عكاسي فضايي جهت آفرينش تصاوير طبيعي، جذاب و با بخش هايي متنوع مي باشد. كلمه آتليه از زبان فرانسه نشات گرفته و به معناي استوديوي هنرمندان مي باشد كه در ابتدا تنها به معني مكاني جهت نقاشي و خلق آثار هنري گفته مي شود به مرور زمان با رونق گرفتن عكاسي و ايجاد آثار زيبا و هنرمندانه، عكاسان حرفه اي اسم آتليه عكاسي را براي مكان عكس برداري خود گذاشتند و به تنظيم فضاي خود به سالن هايي مجهز به وسايل نورپردازي و تجهيزات حرفه اي روي آورده و بخش هاي متنوعي با دكوراسيون خاص براي خلق عكس هاي زيبا ترتيب دادند.

يك آتليه عكاسي مي تواند داراي سالن هاي جدا و دكوراسيون متعدد براي عكس برداري مختلف باشد ولي مهم ترين بخش يك عكاسي حرفه اي، بخش آتليه عكاسي عروس است. آتليه عكاسي عروس حرفه اي، بايد مجهز به تجهيزات مدرن و به روز دنيا بوده و از نور پردازي خوبي برخوردار باشد. اصولا عكاسان حرفه اي قبل از اجراي مراسم عروسي بهترين موقعيت ها را با صرف زمان و دقت مناسب و ذوق هنري انتخاب مي كنند. آمادگي براي هر شرايط و داشتن آرامش و اطمينان بر روي تركيب بندي و تنظيمات دوربين حرفه اي از جمله بخش هايي است كه عكاسان بايد در نظر داشته باشند. توجه به جزئيات ظريف و كوچك سبب مي شود كه عكس هاي زيبا پديد آيد. وفاداري و حفظ امانت از جمله ويژگي هاي يك آتليه و عكاسي است و هرگز نبايد به مشتري وعده اي داده شود كه عملي نباشد.

صبحت در مورد ژست ها و خواسته هاي مشتري از جمله وظايفي است كه جهت راهنمايي به عروس و داماد ها قبل از اجراي عكس برداري بايد داده شود. امكان رويت نمونه كارهاي قبلي ازديگر وظايفي است كه عكاسان بايد در قبال مشتريان انجام دهند.

آتليه عكاسي ، بهترين خاطره ها و به ياد ماندني ترين عكس ها را براي شما اجرا مي كند. از جمله مزاياي عكاسي در اين آتليه وجود عكاسان حرفه اي و زبده با داشتن امكانات كامل و نمونه كارهاي متعدد مي تواند سليقه هر فردي را به خود جذب كند. عكس ها در هر ابعاد و به هر نحو كه شما تمايل داشته باشيد امكان پذير است ما تنها سليقه خود را به شما اعمال نمي كنيم بلكه نظر و ايده هاي شما هم قابل اجرا است بنابراين بدون نگراني سوژه هاي خود و علاقه منديات را با ميان در ميان بگذاريد.


برچسب: ، آتليه اسپرت عروس، اسم مناسب براي آتليه هاي عكاسي عروس، تعريف آتليه عروس، معني لغوي آتليه، ويژگي هاي يك آتليه خوب،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۶:۳۰ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :