آتليه عروسي | آتليه عروس و داماد آتليه عروسي | آتليه عروس و داماد .

آتليه عروسي | آتليه عروس و داماد

چند نكته مهم در مورد آتليه و عكاسي عروسي

آتليه-عروس-به-سبك-ايراني

نكات مهم در مورد آتليه عروس و عكاسي عروسي
جشن عروسي يكي از به ياد موندني ترين لحظات زندگي هر زوجي است و همه عروس داماد ها براي ثبت اين روز به دنبال بهترين آتليه عكاسي عروس هستند .
نكات مهم براي انتخاب بهتر آتليه عكاسي عروسي :
اگر از جمله خانواده هاي مذهبي هستيد به سراغ آتليه هايي برويد كه تمام پرسنل آنها خانم هستند و به باغ هاي شخصي برويد زيرا باغ هايي كه آتليه دار ها به شما پيشنهاد ميدهند باغ هايي هستند كه هم زمان چند عروس و داماد ديگر و اكيپ عكاسي آنها در حال گرفتن عكسهاي عروسي خود هستند .
آتليه اي را انتخاب كنيد كه محيط آن زيبا و جذاب است و از رنگهاي خاص استفاده شده باشد زيرا محيط در عكس شما بسيار تاثير گذار است و به اين موضوع توجه كنيد كه آتليه مجهز به سيستم نور پردازي باشد .
قبل از انتخاب آتليه عكاسي خود با عكاس خود صحبت كنيد و از او بخواهيد عكس هاي قبلي خود را بدون اديت و با اديت به شما نشان دهد و به روتوش عكسها ، بگ گراند عكس ها ، نور عكس ها و محيط عكاسي دقت كنيد .
بطور مثال دقت كنيد اگر لباس عروس كوتاه است رد جوراب روي پاي عروس نمانده باشد و اديت شده باشد اين نشانه ي ظرافت كار فتوشاپ كار آتليه عروس است .
به نور پردازي در فضاي باز عكس هاي عروس و داماد توجه كنيد و عكسها را قبل و بعد از اديت با هم مقايسه كنيد و توجه كنيد كه عكسها نور پردازي مصنوعي نشده باشد .
فيلم خوب عروسي و كليپ اسپرت روز عروسي ؛ فيلم نامه ي خوب و عكاس حرفه اي ميخواهد و تنها دوربين هاي خيلي مجهز دليل ثبت كردن عكسهاي خوب نيستند و فقط اين كار هزينه ي شمار را بالا ميبرد . با دوربين هاي ساده تر هم ميشود عكس هايي زيبا خلق كرد . بعضي از آتليه داران مدعي ميشوند كه عكس هاي ما به روز است اين صحبت اصلا درست نيست زيرا عكس ورژن نيست كه هر ماه آپديت شود . عكس بايد با سليقه ي عروس و داماد همسو باشد .
روز عروسي شما يك روز تكرار نشدني است پس اجازه بدهيد حس واقعي شما مثل استرس ، خنده هاي طبيعي ، گريه ، شادي و … در عكس ها نمايان باشد .
به سابقه كار عكاس و آتليه دار عروس توجه كنيد زيرا سابقه بي تاثير در تجربه نيست .
فيلم بردار و عكاس بايد رفتار بهتر و صميمي تري با عروس و داماد داشته باشند زيرا عروس داماد احساس راحتي بيشتر با عكاس ميكنند و بطور مثال از گرفتن عكس هاي احساسي و بوسيدن يكديگر در عكس خجالت نميكشند و عكس ها طبيعي تر ميشود .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۵:۲۱ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :